New Popular MYSTERY

Travel

The World's Largest Pool Is Very, Very, Very Large

The World's Largest Pool Is Very, Very, Very Large

By: Grant Marek

Nope, larger than that.

No Dude, Still Larger
America's Largest Aqua Park Is Friggin' Incredible

America's Largest Aqua Park Is Friggin' Incredible

By: Grant Marek

It's like a bouncy castle and a waterpark had a baby.

And named it AWESOME
This Is the Coolest Hotel on Planet Earth

This Is the Coolest Hotel on Planet Earth

By: Grant Marek

Also the coolest on any other planets with dope volcano waterfall hotels.

Cool cool cool
New Best Sport Ever: Barbie Jeep Racing

New Best Sport Ever: Barbie Jeep Racing

By: Grant Marek

Grown men. Plastic Barbie Jeeps. And one incredibly tall mountain.

Let's Do This Thing
Coolest Party Island Ever? Coolest Party Island Ever.

Coolest Party Island Ever? Coolest Party Island Ever.

By: Grant Marek

Holy crap.

Also: HOLY CRAP
Wait. There's a Toboggan Championship in the US?

Wait. There's a Toboggan Championship in the US?

By: Grant Marek

You're damn right there is.

DAMN. RIGHT.
This Is North America's Only Ice Hotel, And It's Pretty Chill

This Is North America's Only Ice Hotel, And It's Pretty Chill

By: Grant Marek

Ice, ice baby.

Too cold, too cold
This New Year's Eve, We Torchlight Parade

This New Year's Eve, We Torchlight Parade

By: Grant Marek

Wait, what's Torchlight Parade again?

Oh right, this
Brb, Gonna Go Spend Winter in a Glass Igloo Under the Northern Lights

Brb, Gonna Go Spend Winter in a Glass Igloo Under the Northern Lights

By: Grant Marek

Then hit up the world's largest smoke sauna and then a Snow Tank Safari.

Wanna come along?
Wanna Stay in a Cruise Ship Stuck on a Cliff?

Wanna Stay in a Cruise Ship Stuck on a Cliff?

By: Grant Marek

Um, of course you do.

Did we mention there's a rotating bar?
Get a Load of the Ginormous Pumpkin Regatta

Get a Load of the Ginormous Pumpkin Regatta

By: Grant Marek

How do the pumpkins not sink??

Must-Click-Of-The-Day
You Can Surf 6ft Waves in the Middle of Texas

You Can Surf 6ft Waves in the Middle of Texas

By: Grant Marek

Wait... what?

Still confused, what now?
Everything You Need To Know About Beer Spas

Everything You Need To Know About Beer Spas

By: Grant Marek

Wait, did you say BEER spas?

You DID say beer spas
The King of the Downhill Cart Looks So Friggin' Fun

The King of the Downhill Cart Looks So Friggin' Fun

By: Grant Marek

I can't even think of anything more fun than this.

Wait.... nope, definitely can't
This Is Tropical Islands, the World's Largest Indoor Waterpark

This Is Tropical Islands, the World's Largest Indoor Waterpark

By: Grant Marek

It's the size of eight football fields.

It's so big you can indoor hot air balloon inside
Whatever You Do, Don't Look Down at This Underground Trampoline Park

Whatever You Do, Don't Look Down at This Underground Trampoline Park

By: Grant Marek

Unless trampolining 180ft in the air on a suspended trampoline in a former slate mine doesn't freak you out.

In which case, click here
This BBQ Donut Boat, Tho

This BBQ Donut Boat, Tho

By: Grant Marek

It comes with your very own floating drone, too.

And a wifi hotspot
Why You've Never Heard of the Greatest Water Park in America

Why You've Never Heard of the Greatest Water Park in America

By: Grant Marek

Even though it has slides, floating docks, rope swings, water balance beams, tree ladders, insane hammock launchers, waterwheels, karaoke machines, and more.

Like, WAY more
The Office Chair Grand Prix Is the World's Most Winnable Grand Prix

The Office Chair Grand Prix Is the World's Most Winnable Grand Prix

By: Grant Marek

Seriously, you would crush this.

So hard
Wanna Jump Into a Pool at the Top of a 32-Story Waterfall?

Wanna Jump Into a Pool at the Top of a 32-Story Waterfall?

By: Grant Marek

Yes.

Yes I Would
This Inflatable Boat Race Is What Summer Is All About

This Inflatable Boat Race Is What Summer Is All About

By: Grant Marek

This charitable event sends 100 inflatables of all shapes (lobster!) and sizes (bouncy castle!) on a 3/5-mile, open-ocean sprint out to a buoy, with the title going to the fastest vessel to make it all the way back to the beach.

When's the next one?
Volcano Boarding: Scariest Thing Ever or Dopest Thing Ever?

Volcano Boarding: Scariest Thing Ever or Dopest Thing Ever?

By: Grant Marek

Could you slide down 1,500ft of lava rock on a wooden board at speeds of up to 60mph with no protection?

What if we also gave you no brakes?
48 Hours in Park City: Why Summer Is the New Winter

48 Hours in Park City: Why Summer Is the New Winter

By: Rich Tubman

Here's how to pack in 48 hours of shorts-peeing summer adrenaline in Park City, Utah.

Extreme Tubing Looks Like It Could Kill You
Say Hello to the World's Most Jaw-Dropping Swing

Say Hello to the World's Most Jaw-Dropping Swing

By: Grant Marek

Thanks to an 1,000ft arc that sends you at speeds of 90mph on a rope that's longer than a football field.

So how much is it?
Someone Just Invented a Rideable, Motorized Suitcase

Someone Just Invented a Rideable, Motorized Suitcase

By: Grant Marek

This. Changes. Everything.

EVERYTHING
Wanna Sleep 1,300ft in the Air on the Side of a Cliff?

Wanna Sleep 1,300ft in the Air on the Side of a Cliff?

By: Grant Marek

What if it's in a Sacred Valley...

... and dinner and breakfast are both included?
The World's Largest Bouncy Castle Is Taller Than the Great Wall of China

The World's Largest Bouncy Castle Is Taller Than the Great Wall of China

By: Grant Marek

At 5,304 square feet it's literally the size of an actual mansion.

Wait, so where is it?
Hey, This Is The Weirdest Race in the US

Hey, This Is The Weirdest Race in the US

By: Grant Marek

It's called Burro Days. It's a 29-mile race with a 4,000 meter ascent in Fairplay, Colorado. And it's the weirdest race in the US because...

...BECAUSE??...
Meet Errol Kerr: The Planet's First Pond Skimming World Champ

Meet Errol Kerr: The Planet's First Pond Skimming World Champ

By: Grant Marek

Kerr drops by HQ to talk about his elite gnar shredding plus why he decided not to do a front flip into the pond on his world title-winning run.

Wait, Why Didn't He Do A Flip??
WTF? This Water Slide Goes Through a Shark Lagoon??

WTF? This Water Slide Goes Through a Shark Lagoon??

By: Grant Marek

Dunnnnn nun. Dunnnn nun. Dun nun. Dun nun. DUN NUN. DUN NUN. DUNNUNDUNNUNDUNNUN.

Seriously though, WTF
Hello, World's Longest Jungle Water Slide

Hello, World's Longest Jungle Water Slide

By: Grant Marek

Yeah, so, jungle water slides are a thing.

An awesome, awesome, awesome thing
How Do You Grab Summer by the Balls? You Do the Mongol Rally.

How Do You Grab Summer by the Balls? You Do the Mongol Rally.

By: Grant Marek

This is probably the closest thing you'll find to a modern-day Oregon Trail.

Tally ho
This Insane Lantern Festival in the Mojave Desert Will Give You The Feels

This Insane Lantern Festival in the Mojave Desert Will Give You The Feels

By: Grant Marek

Created by a dude who founded Ragnar Relay and Electric Run, RiSE is inspired by the Chinese Lantern Festival and similarly lets thousands of people float paper lanterns into the sky at the same time, except instead of having to go all the way to China, you can do it in the ol' U. S. of America.

Take me to the dope GIFs, please
You Can Spend the Night in Luke Skywalker's House

You Can Spend the Night in Luke Skywalker's House

By: Grant Marek

While you CAN'T spend the night in a tauntaun carcass on Hoth (laaaaaaaaaame), you CAN totally spend the night in Luke Skywalker's house from Star Wars: A New Hope.

BYO lightsaber
The World's Largest Aqua Park Is Radtacular

The World's Largest Aqua Park Is Radtacular

By: Grant Marek

Remember a couple weeks ago when you were all "I just wish there was somewhere I could go if I wanted to party on two football fields worth of bouncy castles floating on water"?

Welp, wish no more, Wishy McWisherton
The World's Longest Zip Line Over Water Is Realllllllllllly Long

The World's Longest Zip Line Over Water Is Realllllllllllly Long

By: Grant Marek

As the Declaration of Independence clearly states, all men are enodowed with certain unalienable rights, among which are "life, liberty, and the pursuit of the world's longest zip line over water." And since we're not one to go against THE DECLARATION OF INDEPENDENCE, we pursued the latter until, bing-bong-bing-bong, we found it.

And it's freaking incredible
This 2,460ft Slide in the Alps Is Unreal

This 2,460ft Slide in the Alps Is Unreal

By: Grant Marek

The Oeschinensee Alpine Slide is exactly like the 8ft playground slide you went down as a kid, if your 8ft playground slide was A) set up on the side of one of the most majestic mountain ranges in the world, B) 2,452 feet longer, and...

C) LOOKED LIKE THIS AHHHHHHHHHHH
Guys. There's a Company That Hosts Real-Life Mario Kart Races.

Guys. There's a Company That Hosts Real-Life Mario Kart Races.

By: Grant Marek

For everyone who saw our real-life Mario Kart race down the crookedest street in the world and was like, "guyyyyyys, I totally wanna do this, but, well, I totally don't wanna go find the mini cars, and rent the costumes, and find a track, and basically do anything other than just driving a car in the race"...

CHECK THIS OUT
The American Hot Tub Bucket List

The American Hot Tub Bucket List

By: Liz Newman

Complete with 21 'cuzzis that've all earned your undivided tubbing attention, either because they come with their very own waterfall (wut) or because they're the heart-shaped ones from Dumb and Dumber (wuuuuuuuut).

Come in for a soak

Yeah it does